Kızlar merhaba ben 8+1 haftalık hamileyim doktor kontrolümde kan değerlerime bakılmamis bugün sağlık ocağına gittim kan ve idrar verdim kansızlık var idrar da hafif enfeksiyon var dedi kan ilacı yazdı kendi doktorumda folik asit yazmıştı 5+6 haftalıkken başladım ikisini aynı anda kullanmamda sorun yaratır mı bı de bu kansızlığı on yıldır yaşıyorum değerimi sorarsanız e nabız da yazmıyor doktor düşük dedi bu durumu yasayan var mı sıkınt yaratır mı bebeğim de
Uzun yazdım sanırım kusura bakmayın lütfen