MeltemKartal22 Kızlar merhaba benim 2 ayım 8+2 hala devam ediyormuş düşük tehlikem ve bugün önlemek için iğne yaptık olanlarınız da varsa ne kadar sürdü nasıl süreç geçirdiniz bana da anlatın lütfen TEŞEKKÜRLER 💝
-Papatya- MeltemKartal22 benim düşük tehlikem 6 haftalıkken başladı 12 haftalıkken doktorum iyi dedi ama 14 haftalıkken tekrar başladı yatağın bazasını kaldırmıştım kendim kaşındım yani. Şimdi 17 olduk ve maşallah iyi. Benim düşük tehlikem olduğunda ben ilacımı kullandım ve sadece yemek yapmak için kalktım temizlik yapmadım Allah razı olsun eşim yardım etti.
Esraayy MeltemKartal22 ben 15+2 deyim hâlâ kanama kanalım var doktor oksapar ecopirin progestan verdi 7. Haftadan beri kullanıyorum ALLAHın izniyle geçecek bu ay sonuna kadar hepimize şifa verip evlatlarımızı kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin rabbim 🤲
Haticeeklyc Benim 8.haftamda başlamıştı. 13.haftamda normale dönmüştük. Bu süreçte günde 2 kere progestan hap ve 4 güne 1 yağlı iğne vurunmuştum.
Haticeeklyc Haticeeklyc Benimki kanamada değildi bu arada. Kasıklarımda aşırı derecede ağrı beni iki büklüm eden. Meğer 4 cm sol tarafımda kist varmış.