Lucy evet emziriyorum ve en son Sezaryanımda miyomumda vardı aldırdım, normalde zaten miyomdan dolayı gençken bile adet düzensizliği olan biriyim 45 50 günde bir adet olduğum zamanlar bile olmuştur hatta adet söktürücü kullandığım bile olmuş, onuda geçtim ben normalde öyle kolay gebe kalan biri değilim doktor tedavisiyle gebe kaldım her iki oğlumda yumurtalık büyüterek hatta bir düşügüm oldu 2 aylık, yani hiç öyle aklımın ucundan bile geçmezdi gebe kalacağım eşim korunuyordu normalde demekki dikkat etmesi yada ben haplarımı saatimde almadım yada rabbimin bir mucizesi olan birşey şuan gebe kalmam, çok zor süreçlerden geçtim yıllarca gebe kalmak için tedavi gördüm ama şimdi hiç düşünmediğim ve beklemediğim bir gebelik psikolojimi bozdu, evet belki güzel istediğimde o kadar tedavi gördüm şuan Rabbim nasip etti ama şuan hallen emziriyorum ve ben evlatlarıma sağlıklı ve ilgili bir anne olmak istiyorum ama düşündükçe 3 üne yetecekmiyim, çocuklara kendimi aşarken evimi eşimi ihmal edecem, o anki psikolojimle bu sürpriz gebeliği istemedim kaldırmam dedim ama sonra düşüncemin yanlış olduğunu anladım, hallende korkuyorum doğusunda büyüsünler nasıl büyürse büyüsünler diyen bir anne değilim şuan belki gebelik piskoloji ve oğlum küçük ona açıyorum emziriyorumda piskolojik olarak belki çok duygusal bakıyorum ama hakkımızda hayırlısı, benim bu postu acmamın asıl amacı benim gibi 1 yıl arayla sezeryan olan var mı her hangi bir sağlık problemi oldumu dikişlerle ne kadar sürede toparlanıyor insan çünkü üst üste kesilmek bana biraz dikişler ve sağlık açısından zor bir süreç gibi geliyor asıl amacım buydu ama sağolsun arkadaş bilgili deneyimini değilde neden korunmadın aile hekimi diye birşey var bilmiyorsunuz diye neden gebe kaldığımı eleştiriyor , kimse kimsenin hayatını eleştiremez sadece deneyimini burada paylaşır heleki cahilmişim gibi yok adet tarihini hiç mi takip etmiyorsun filan konuşması hiç hoş değil neyse oda kendince yorum yaptı,keşke insanları eleştirmek yerine bilgili deneyimlerini paylaşıp yararlı bir birey olsa, sağolun düşünceniz içinde 😌