Kızlar doğumdan sonra ayağı şişen yokmu ya ne yaptınız banada bilgi verin lütfen.
Si-bel doğumdan sonrada oluyor mu ya bünyem kaldırmaz 😢😅
Elif_korkmaz38 valla benim halim çekiyorum yagrin 1 hafta olacam olmadı doktura gidecem .