minnakanne2 Leopar geçmiş olsun öncelikle Allah şifa versin 🙏🏻Erken doğum vs felan mi bazen oluyor gözlemleyip getiriyorlar lutfen ağlamayın
Bebisscann Leopar ağlama canım, bebeğin iyi olup gelecek, dua et, hemşire çağır, ağrı kesici yapsınlar sana, üzme kendini, Allaha bırak herşeyi ve sabret canım, çok geçmiş olsun 🙏❤️
aylinpalaa Leopar canım biliyorum çok kötü bir his benim oğlum da 22 Ağustosta doğdu 2 saat göremeden yanımdan aldılar entübe edildi. 1 hafta yattı hastanede çıktı. Çıkacak Allahın izniyle annesi, bol bol sağ sütünü. Sana ihtiyacı olacak🌸
Aaaysee Leopar üzülme canım bebeğin için güçlü ol söyle ağrı kesici yapsınlar insaAllah sen de bebeğine çok iyi olursunuz Rabbim yardımcınız olsun 🤍
benimmdunyamm Leopar canimm üzme kendini sen iyi ol ki bol sütun olsun kendine ağrı kesici yaptır iyi gelir
kuzucumoglum Leopar geçmiş olsun canım rabbim acını dindirsin bebeğinde selametle kucağına gelsin inşallah 🙏
kuzeymomsss Leopar Allah yardımcınız olsun, yoğun bakım kapısında beklemek çok zordur ama sabır. Bebeğimi soğuk havaleden dolayı apar topar almışlardı, yoğun bakım kapısında o kıyafetleri verildiğini hiç unutmuyorum. Ama geçiyor, şimdi 4.5 aylık oldu neredeyse. Sadece sabırlı olup evladınızı ve sütünüzü düşünün 🌸