Blgnlv Bebek kıyafetlerini yıkarken yumuşatıcı kullandınız mı hastene çıkışlarını falan? Kokusu bebeğe ağır gelir mi acaba? Kullandıysanız hangi marka yumuşatıcı ve deterjan önerebilir misiniz lütfen
Sarilale Blgnlv Canım yumuşatıcı kullanmak iyi değilmiş bebek için. Kokusu bebeği boğarmış bende o yüzden kullanmayacağım. Bu hafta içi bende yıkama işlerini yapmayı düşünüyorum deterjan aldım ama yumuşatıcı almadım
varbirhayalimiz Blgnlv Tüm eşyalarını Dalan zeytinyağlı granül sabun ile yıkadım 40 derecede, ilk yıkandığında çok güzel sabun kokuyordu, bekledikçe koku yok denecek kadar azaldı ki böylesi daha iyi oldu tavsiye ederim ben çok memnun kaldım.
Tubisss-im Kaçıncı haftalarda hazırladınız acaba çantaları 31+2 olduk bizde daha hiç bir şeyi yıkayıp hazırlamadım bende😔
Melekannesi42 Tubisss-im ben herşeyini 20. Haftada aldım ama daha yıkamadım 30. Haftayı bekliyorum o zaman yapıcam inşallah
durumoms2 Blgnlv https://ty.gl/7kjujm1ap1 ben bunu aldım canım hacı şakir sabun. Kızımda da bunu kullanmıştım oğluma da bunu kullanıyorum . Aşırı kokusu olmaması daha iyi bebek için. Yumuşatıcı da baktım ama gerek duymadım almadım açıkçası
Balahatunn Dogal icerikli bir yumusatici kullanabilirsin. Ben yaklasik 4 yildir alerjim oldugu icin moms green yumusatici ve deterjanini kullaniyorum. Hic kokusu yok ama kiyafetleri yumusacik yapiyor. Yumusatici kullanmayinca camasirlar sertlesiyor
Damla1995 Blgnlv dalan roxy kullandim ben hep gayt memnundum yumsaticiya flan grk yok. Smdi 3.ye hamileyim yine onunla yikiycam.
htc34 Blgnlv yumaşıtıcı kokuyor en azından ilk bir ay giydireceklerme yumaşıtıcı kullanmasıydım diye düşünüyorum ama olan oldu daha tekrar yıka kurula eriniyorum 😅
Tubisss-im @“Blgnlv”#p24058361trşekkür ederim canım benim daha tam bitmedi bitirir bitirmez 1 kaç haftaya bende hazırlıyım o zaman
Deletedmom_7 Blgnlv ben kullandım Uni Baby yumuşatıcısini kullandım. Hiç ağır kokmadi. Deterjan da e bebeğin baby me kullandım. 29. Haftada bu işleri hallettim. Şu an 39. Haftadayım hala mis gibi kokuyor tertemiz astığım halde bi de. Ağır kokusu yok.
Melekannesi42 Blgnlv canım ben dalin deterjan ve yumuşatıcı aldım ama daha yıkamadım 25. Haftadayım 30. Haftayı bekliyorum ama granül sabunlara kıyafetlerin üstünde iz bırakıyor diyorlar