PrmEliffff ben Mayıs ayında 650 TL ye yaptırmıştım 35 40 dakika sürdü çok keyifli geçmişti uzun uzun bebişi izlemek 😍 Bir de muayene bittikten sonra yapılan bütün ölçümler ve çekilen bebek resimleri eli ayağı yüzü whatsap yolu ile bize iletildi ilk kez orda yüzünü gördüm daha da göstermedi 😂 Ama gitmeden önce mutlaka arayıp fiyat öğrenin çünkü Temmuz ve Eylül ayı olmak üzere iki kez zam geldi fiyat artmış olabilir 😑