Dina Selam kizlar ben 8ci ayimdayim ultrasona cok girdim ayda en azi 1,2 kez((zararli diyorlar cokmu kotu? (((biraz riskli hamilelimti benimki onun icin giriyordum en en son ultrason kac haftada olmali??
sudamlasi Dina doktorum riskli gebeleri hafta 1 çağırdığını söylemişti. Bende ayda iki defa giriyorum biri özel hastane biri arastırma hastanesi korkma yani bişey olmaz🙋🏻