İlk üç ayımı sürekli uyuyarak yorgun bir bünyeyle geçirmiştim ikinci trimesterda normale dönmüştüm uyku ve yorgunluk olayı bitmişti. Fakat şimdi 31+2′deyim ve bütün gün uyuyorum yine eskisi gibi 😔 Sabahtan akşama kadar yataktayım kafamı kaldıramıyorum uykuya doyamıyorum resmen kızlar…🥹😴 Sizde durumlar ne? Benimle aynı şeyi yaşayan var mııııı