Anonim11 Kızlar günlerdir kasıklarım ağrıyordu. Hamilelikte normal bi durum olduğunu düşündüm ama geçmeyince ve şiddetlenince doktora bildirdim iltihap olabilir dedi. Başına gelen var mı biraz endişeliyim bişey olacak diye. İltihap varsa noluyor
Sehnazs5 Anonim11 fitil ve krem verdi doktor bana geçmişti ama sanırım yine olmaya başladı tamamiyle geçmiyor zaten
Minianne04 Anonim11 bendede yüksek derece enfeksiyon çıktı gece suyla içilen ilaç verdi eczanedeki kız bu seni çok iyi temizler dedi
Minianne04 Sehnazs5 normal gebelik sürecindeki akıntılarım var bende hiçbir belirti yok enfeksiyona dair