Iyi akşamlar kizlar az once telefonda yeni dogum yapmis bi arkadaşla görüsüyorduk ikidebir bana çok zorlandim bebeğim iriydi ya ondan falan dedi bnde dedim geçmiş olsun masllh kaç kilo doğdu o da bana 3.600 gr dedi. Bnde e normalmiş zaten normal kilosunda doğmuş dedim yok tutturmuş iri bebek benimki ondan zorlandim diyor hani ben dedim belki catin uygun değildir zorlamışsındır falan asla kabul etmiyor. Sizce iri bebek kaç kgdir? Bnmki iriydi telefonda hic bahsini bile açmadım kıyaslama olmasin diye.