Hulya2841 Kızlar 4,5 aylık hamileyim artık çatlaklarım oluşmaya basladı kasınıyorda cok sizin önereceğiniz bi marka varmı acaba kullanıp memnun kaldığınız nedir yardımcı olun lütfen ne alacagımı bilemedim
anne96 Hulya2841 kasımaman gerekıyor . kasıdıkca daha cok olusur. bebek yagı vaselın hındıstan cevızı yagı ne bulursan sur nemlı olması lazım ve bol su ☺️