Hanzadebebek 34+3 haftadayiz 5 dkda 10 dakikada bir idrara gidiyorum ya normalmi sizce doktora bilgi vereyimmi
anne96 Hanzadebebek normal canım benım de oyle baskı yaptıgı ıcın sureklı gelıyor gecelerı bıle kac kere gıdıyorum 🥲
Bilge-96 Hanzadebebek benim bildiğim kadarıyla normal. Bebeğin mesaneye baskı yapması ve kan akışının hızlanması volümünün artması sebebiyle