Tugbayasar07 Canlarım merhaba🫶 İki gündür karnım kasıklarım ve midemde şiddetli ağrı var. Mide bulantım çok var. Ve ayaklarımda ödem oluştu sizce korkmalı mıyım? Preeklampsi olabilir mi🥺🥺
Mervedemir24 Tugbayasar07 14 Arkadaşın dediği gibi 13/8 sıkıntılı bir tansiyon daha doğrusu gebelikte olmaması gereken bir tansiyon bende geçirdim ilk hamileliğimde zehirlenme o yüzden erken teşhis çok önemli biz çok geç kalmıştık
Tugbayasar07 Mervedemir24 canım benim tansiyonum9/8 çıktı doktorum 30. Haftadan sonra olur o zehirlenme korkmana gerek yok dedi telefonda konuştuk
Mervedemir24 Tugbayasar07 çok şükür Ya sevindim bende de tehlike var 33+5 im sen sakin ol tansiyon kontrolünü yap Allah’ın izniyle bir şey olmaz