3 gündür yatıyorum ağrı kasılma serum takıldı her an nst deyim ağrı çıkıyor doktorum Geçmezse sezeryan alırım dedi 6 saatte bir ilaç alıyorum eczaneci düşük diyor hemşire bebek için ağrı kesici dedi bekliyorum serumla varmı böyle durum yaşayıp da ağrısı geçen yada sezeryan olursa 😢