Nursemother Göbeğiniz büyüdükçe nasıl pantolonlarınizin içine girebiliyorsunuz yada hamile pantolonu mu aldiniz /eşofman/ tayt mi giyiyorsunuzz .bu duruma nasıl bı çözüm buldunuzz acaba 😊
HSena38 Nursemother birkaç yerde mecburiyetten giydiğim pantolonun düğme ve düğme deliğini saç tokası ile genişlettim 🤣🙊 Son 3 aya girdik daha bütçe ayiramadim hamile pantolonu almaya 🙈 Ayrobin pantolonum var bir tane de beli lastikli bol kotum idare ediyoruz 🤣🙊
poyrazvearya Nursemother karnım çok çıkmadı ama bir tane hamile taytı aldım ilerleyen zamanlarda yetmez büyük ihtimalle bir kaç tane daha alıp dönüşümlü giyerim hamile kıyafetlerini sevmiyorum
Merveofs Ben hamile pantolonu almıştım bir tane ve beli lastikli bir sürü pantolonum vardı dönüşümlü giyiyordum
Busra5911 Bir tane hamile taytı aldım bir tanede hamile pantolonu onları dönüşümlü giydim yazda çoğunlukla elbise giydim
Stoppedstar Nursemother bu arada ben aldım ama kullanmadım. Hamile pantolonu aldım. https://ty.gl/7anjkk1es5
Usnac1995 Aya kadar birqz büyük beden aldığım keten pantolonlarım oluyordu efil efil olanlardan. Sonrasında baktım kurtarmıyor mecbur hamile pantolonu aldım bir de yine ince keten beli bol olanlardan. 2 tane ile 2 ay geçirdim 😂 elbise falan giyemiyorum ben. Bir de kısa tayt almıştım hamile için arada onu giydim bol tişörtle fln
-Papatya- Nursemother önceleri hiç göbeğim olmadığı için pantolonlarım dar olamaya başladı o yüzden hamile pantolonu aldım hastaneye falan giderken giyiyorum. Onun dışında eşofman giyiyorum. 4 aylık hamileyim.
Cgdm34 Nursemother hamıle pantolınu gıyıyorum canım normal pantolonlarımın hepsını kaldırdım canım uc tanecık hamıle pantolonum var döndürüp dündürüp gıyıyorum valla 🤪
yabadabaduu Nursemother genelde elbise giyiyorum ama kotlarımı giymeyi çok özlediğim için düğmesini fermuarını açık bırakıp lastık tokayla düşmesin diye tutturup üstüne uzun bişey giyiyorum gözükmüyor 😂 32 haftalığım bu arada ama aşıırı bi göbeğim yok 😂