GlUysal bır kaç gündür ihsalım artı ara ara karnım agrıyor vajınama ıgne batması gibi oluyor maktıma bıcak sağlanır gıbi oluyor ama ara ara her tuvalete gittiğimde ihsalım benım gibi olup kaç gün içinde dogurdunuz
MerveOru GlUysal bende 38+5 haftalık hamileyim normalde kabızımdım canım ama bir kaç gündür normal yapıyorum Benin sadece sırt agrılarım felaket dün akşamdan beri ve kaburgalarım felaket acıyor
Nurselisahin GlUysal canım bende 38i yeni doldurdum ama bu söylediğin şeylet bende son bir aydır var isal durumu ben kullandığım haplardan olabileceğini düşündüm
Nurselisahin GlUysal vajinama iğne batması gibi bi durum olduğunu doktoruma söyledim geçen hafta çatı muaynesi yaptı 1 cm açıklık var dedi belki yavaştan açılıyordur seninkiside
Babies16 GlUysal bend e39+3 um.10 gundur oyleyim gecen sali nisanimda geldi.ama devami gelmiyor ya malsef
GlUysal Nurselisahin anldım canım bende absta vardı ama bayAdır yoktu ıhsal ılaca gelıncede farklı bır ılac kullanmıyorum öncekı kullandıklarımdan
Yabrukus GlUysal 39+1im bende şuan yatakta resmen o bıçak saplanmasıyla bi sağa dönüp hopluyorum ayy diye bir sola. Benim perşembe sezaryen var sanki gelcek gibi ama bu batma iki üç gündür başladı uyku diye birşey klamadı allahım yardım etsin
Yabrukus Nurselisahin amin bitanemm inşaallah hepimiz hayırlısıyla güzel günlere erişip atlatalım şu zorluğu♥️