Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var.
9 aydır gebelik elde edemedik. 2 ay evvel eşimde varikosel tespit edildi. Sperm değerlerimiz 20 milyon, hız 23, morfoloji 4’tü. Üroloji Doktorumuz ameliyat ya da tüp bebek dedi. Kadın doğum doktorumuz ise hsg çekilmiştim doğal deneyelim bir süre daha demişti.
Eşim bu sürede keçiboynuzu çayı, proxeed plus gibi takviyeler kullandı son 20 gündür de Mfk kullandık.
Bugün tekrar test verdi ve sayı değerlerimiz yarı yarıya düşmüş morfoloji aynı 4.
Benim yaşım 29 rezerv vs bakımından sorunumuz yok. Tek problemimiz bu durum. Bugün artık müdahale etmeliyiz dedik. Eşim de çok üzülüyor. Ameliyat mı tüp bebek mi arada kaldık. Ameliyatın komplikasyon ihtimali ya da değerlerin daha da düşme ihtimali var. Doktorumuz büyük ihtimalle düzelecektir dedi. 6-12 ay iyileşme süreciniz olur dedi. Yaşım sebebiyle tüpü önerdi. Ama kadın doğum doktorlarım 4 doktora göründüm. Yaşımın sorun olmadığını söyledi.
Kafamız çok karışık tecrübelerinizi ve dualarınızı bekliyorum.