Hilal0606 Sevval41 kaç gram bebeğiniz ☺️ benim kız 3900 bu hafta gelmezse 4 ü biraz geçer ama ulstrasonlarin fazla ölçme olasılığına güvenerek normal doğum şeklinde devam edeceğiz ☺️
Sevval41 Hilal0606 benimkide 3900 erkek bugün kontrolüm vardı cumartesiye 4 ü geçer dedi iç çatım darmış bebeğin kafasıda biraz iri olunca seni çok zorlar dedi o yüzden son anda sezaryene döndük ama o zamana kadar kendiliğindende gelebilir dedi
Serecy Ftslmc Bi sorum olucak neden sezeryan olanlar 10 gün önce sonra yazıyor . Benim uygulamada 32 yazıyor o zmaan 22 gun mü? 🤔
Havahavahava Ftslmc son 68 🥰 hem zamanında sağlıklı gelsin istiyorum hemde hemen gelsin istiyorum 🙈 ve hala ismine net karar veremedim
Seyda94_ Ftslmc yaaa bende gün sayiyordum en son 36+6 da durmak istemedi sancılarım arttı acil sezaryene aldılar Ama şuan yanımda melek gibi uzaniyo minik oğlum 🥰❣️
Duygunas Ftslmc 8 inşallah bugün bel ve karın ağrım oldu 2 saattir geçmedi gitti geldi şuan iyim bakalım yeniden devam edip çoğalacak mı 38+6