Sevval41 Ftslmc son 0 dı ama doğmaya niyeti olmadığı için bugün sezaryen günü aldık inşallah cumartesi geliyor
Sevval41 Hilal0606 ah ah benimde öyle benim 40 hafta doldu bebeğim iri olduğu için sezaryen günü verdi bugün doktor tabi o güne kadar kendide gelebilir dedi 😂 kanala inmeye bile niyeti yok bizimkinin
Hilal0606 Sevval41 kaç gram bebeğiniz ☺️ benim kız 3900 bu hafta gelmezse 4 ü biraz geçer ama ulstrasonlarin fazla ölçme olasılığına güvenerek normal doğum şeklinde devam edeceğiz ☺️
AslanBebeginAnnesi bsrydnn yaaa aynıyız 😇 o zaman senin beklenen doğum tarihin 6 kasım galiba canım 🥰 bizim de 7 kasım
Dilish Ftslmc Uygulamaya göre 14gün sezeryan olacağı için 3günümüz kaldı 10eylülde inşallah sezeryan doğumum var.