Busra98_ Burcu-2634 yaa son haftanıız ne hissediyosunuz nasıl bi duygu korku var mııı🙈😅 ben son hafta kabuguma sığamam herhalde tüm duygular bi arada😌💖
3Muruvvet1 Burcu-2634 4 ama bugün geceden kanamam oldu sancılarım var siklasmasini bekliyorum hayırlısıyla kavuşuruz inşaallah 🤲❤️
Sessizseda5227 AslanBebeginAnnesi bende son 58 ayni sekilde kocaman oldu görenler kac gunun kaldi diyorlar😀 2 ay deyince şasiriyorlar. Allahm sağlkla kolaylkla tüm annelere hayirli doğumlar sağlkli bebekler nasip etsin insallah
Sevval41 Hilal0606 ah ah benimde öyle benim 40 hafta doldu bebeğim iri olduğu için sezaryen günü verdi bugün doktor tabi o güne kadar kendide gelebilir dedi 😂 kanala inmeye bile niyeti yok bizimkinin
Eda_elvan94 Hilal0606 normal dogum dimi benim de son 9 açıklık var mi bilmiyorum 16 eylul de doktor gel muayne edicem dedi o zaman mı bakıyor açıklık olup olmadığına??? Açıklık yoksa suni sanci mi oluyor ?