Benimde ilk gebeliğim daha 15 haftalardayız ama . Arkadaşımdan öğrendiğim kadarıyla Su sızıntısı varsa doktora görünmeniz lazım çünkü içerde bebeğe yetecek kadar sıvı kalmadıysa sıkıntı oluyor .. burda biz ne söylesek yalan olur riske atmayın .. doktora gidin en azından NST ye falan girersiniz içiniz rahat olur 🤗