H12- Merhaba normalde adetim 7 8 gün sürer 4 gün sürerdi şimdi 2 gün sürdü ara ara kaşık ağrısı bel ağrısı var sizce doktora gitmeli miyim
mavipapatyaa H12- bazen hava degisiminden kaynaklı uzamalara kisalmalar oluyor da bende sizde gebelik ihtimali var mi acaba
Mamimami H12- 14 Ağustos son adet tarihim ve sadece birgün sürdü bugün adetimin 25 günü adet olmam lazımdı olmadım daha test yaptım silik çıktı yarın kan verecem inşallah sizde hamile kalirsinix
Gizemli Ben gitmiştim. Benim de kisa sürmüştü ve 10 gün içinde 2 kere oldum saniyordum hamileymişim. Kan testi yaptirin bence eğer gebe oldugunuzu dusunuyorsaniz. Belki düşük tehlikeli bi gebeliktir benimki gibi
H12- Gizemli ya şüphem vardı adetten önce çıkmamıştı sonra vaktinde adet olunca yoktur diye düşündüm aşırı haksızlık var bende ayaklarım bacaklarim tutmuyor resmen
mavipapatyaa H12- yorum yapan arkadasina basina benzer olay gelmiş. Bende bi kan tahlili verin ne olur olmaz.