Arkadaşlar merhaba, beni özellikle sezaryen ve herhangi bir kesi olması, dikiş atılması, narkoz almak gibi durumlar çok ürkütüyor. Bu konuda nasıl bir yol izlediniz? Benzer korkuları taşıyıp şu an eskisi kadar korkmayan veya başından doğum geçmiş olup, korkularını yenmiş anneler umut olur belki bize.