Öncelıkle hıc korkulacak bıse degıl gram agrı hıssetmedım ıkı parmagı ile baktı eldıven hıydı barmaklarına jel sürdü doktorum oooo cok guzelll normal doguma gayet elverişli hatta kesisiz bile yapabılırsın dedi 40 haftaya kadaf beklıcez inş hayırlısı ile saglıkla kırktan önce gelır cunku kırkı gecerse sezeryen olcak