Hifaberra Selam, hamilelik boyunca çok hareketsizdim. 38. Haftada annem geldi. Bir şeyler yapma telaş bebek iyice ağırlaştı derken kendimi aşırı yordum. Akşam 7 gibi otururken luk diye bir şey düştü. Yani regli olunca parça düşer hissederiz ya onun gibi. Sonra tuvalete gittim. Çiş düşüncesiyle ıkındım akıyor ama çiş gibi değil. Kontrol sende değil. Ve benim ki azdı öyle foşur değil. Doktoruma yazdım. Kokusuz bebembeyaz su gibi ama ılık ara ara çiş kaçırıyor gibiyim. O senin suyun dedi. Acilden giriş yaptık. Ben ve bebek doğuma hazır değildik. Sadece yorgunluktan kese çatlamış. Sonra normal doğuma hazırlık aşamaları vs derken arkadaşların dediği gibi kova kova akıyor bitmiyor :) sonuç olarak herkeste farklı olabilir. Bebek büyük. Sızıntı şeklinde suyu azalabilir. Doktora gitmekte fayda var şüpheniz varsa.