Benimde suyum fazla sınır 7ml imiş benim 8 ml di enson. Birara 10 ml idi 8ml e düştü. Seker yuklemesinde şeker cıkmadı , ınsulın dırencım yok. Aclık sekerım 78-83 ama dietısyene yonlendırdı. Yedıklerımle alakalı sekerım yükseliyormuş:((. Bebek doğunca solunum sıkıntısı olabilir suyu faZla bebeklerde dedi. Allah hepızımın saglıkla kucagına almayı nasip etsin. Korkuyorum :( aynı durumda olan var mı:(