Bugün doktor kontrolum vardi adete goree 6+2 günlük gebelik görünüyor gittigimde doktor vajinal muayene yapti ve kese seklinin yuvarlak değil yassı durdugunu söyledi ve beta hcg bakalim dedi 28 agustosta verdigimde beta degerim 363 çıkmıştı bugün verdigimde ise 684 çıktı ama hiçbir belirtim yok kanama leke ağrı yani kese sekli bozuk olunca veya beta artip dusmeye baslayinca belirtisi olmaz mi kanama gibi bu durumu yasayan var mı aranızda