Cigdeemm Arkadaşlar sağ göğsümün altına denk gelen yerde ağrı var nefes alırken hareket ederken zorlanıyorum.karnımda çok şiş ve sert.çok rahatsız ediyor.ne olabilir sizce
Mutlulugum Bebegin yeri daraliyor. Iyice agirlasti. O haftada bende oyleydim. Nefesim kesilirdi hep. Doktorum normal demisti
Cigdeemm Mutlulugum bir anda oldu bugün acaba yemeği fazlamı kaçırdım diyorum.korktum ilk defa böyle olunca
EymeniM Olabilir..bende 32 yım.. bayadır sağ kaburgamın altı zaman zaman uyuşuyor cok rahatsız edecek sekılde.. 38 ı doldurunca da bebeğimiz gelıcek inşallah..dunku kontrolumuzde oyle dedı dr..