Ormanmeyvelii şöyle düşün anne karnında da onu besleyen, koruyan kollayan sensin. Doğunca da onu besleyecek, koruyup kollayacak, sarıp sarmalayacak olan yine sensin. Üstelik artık daracık bir göbekte değil, dışarda annesinin babasının kokusunda büyüyecek. Bence haksızlık demeyelim onun için daha güzel bir hayatı bildiğin için süreci erkene alma diyelim 😍