Kızlar 24 haftalık gebeyim gorumcem hemşire pek aramız iyi değil samimi değiliz yani bugun diğer gorumcem arayıp tam olarak kaç haftalık gebesin dedi söyledim geri aradı ablamın ebe bir arkadaşı var numaranı verdik seni arayıp anket yapıcakmış dedi bu ne anketi haberi olan varmı yani anlam veremedim içeriğinide soylemedi kötü bir niyet olabilir mi acaba ben mi abarttım ?