Kızlar bugün kontrole gittim. Hamileliğimi 8. Haftada öğrenmiştim. O gün bu gündür her ay kontroldeyiz. Son adet tarihim başlangıcı 10 aralık. Doktorun ilk söyledgi haftaya göre uygulamayı ayarlamıştım, sonra her başka bir kontrolde farklı söyledi, sonra yine farklı derken en son artk uygulamayı değiştirmedim. Sürekli haftayı farklı söyledi hep kafam karıştı. En son söylediği haftaya göre uygulamayı da ayarladm. Uzun süredir son söylediğine göre doğru gidiyordu. Ta ki yine bugüne kadar. Bugün cuma günü 40. Hafta olacak deyince şok oldum nasıl ya dedim. Hepten kafam karıştı iyice , tekrar tekrar sordum yok yumurta çatlaması yok şöyle böyle birşeyler dedi. 41. Haftaya kadar yani haftaya cumaya kadar bekleyeblirz, haftaya cuma doğuma alıcam dedi. Tabi o zamana kadar kendi sancım vs olmazsa. Ben şimdi kaç haftalığım Allah aşkına iyice kafam bulandı ya.