Kizlar kimliğim kayboldu kayıp başvurusu yaptım bedelini ödedim bugün randevum vardı gttm bana dedi anne baban eşin kardeşin yanında olması lazım senin sen olduğunu bilmemz için evlilik cüzdanı demedi acaba bu sefer evlilik cüzdanıyla gtsem kabil ederlermi