Sahranr Kilosunu bugün öğrendim 1.800 kilo çıktı az gibi geldi bana acaba normalmi aynımı sizlerle yoksa benmi kafaya taktım merak ediyorum
Sahranr merve21_ maşallah ben geride kalmışım ama sağlıklı olsunlarda önemli olan da o buyuzden anne yüreği insanın içi rahat etmiyor🤗
Sahranr Aslanbuse23 maşallah ya bilmiyorum kafaya taktım hep normalde sizin gbi herkesin bu haftalarda 2 kiloyu bulmasi lazimken benimki daha 2 kilo bile olmamış ister istemez taktım inşallah sağlıklı bir şekilde alırız kucagimiza 🤲🤲
Bguzeel Sahranr doktorunuz ne dedi? Normal dediyse normaldir. Her bebek her gebelik bir olmuyo biliyosunuz. Bizim bebişte biraz minyon mesela bende zayıf diye düşünüyodum ama doktorum normal dedi. ☺️ 👌🏼 Bizde 33 haftalığız bakalım kaç kilo olmuş yarın gidip öğreneceğiz.
Sahranr Bguzeel normal gibi dedi sanki tereddüt etti söylerken 😔bu haftalarda 2 kiloyu bulur diye düşünmüştüm inşallah sağlıklı olurlar
Aslanbuse23 Sahranr amin kuzum amin bol bol kaşar tüket kafana da takma doktorun herhangi bişi olsa söylerdi ❤️
Serapppp61 Benimde 1800 perde idi kilosu. En son 35 ye gittim 2500 dedi. Doktor doğuma kadae 3 kilo üstü olur dedi. 36 dan sonra daha hızlı alıyorlar. Doktor zateb kiloda sıkıntı gorseydi dile getirirdi canını sakın sıkma.
duuyqquu Sahranr 31+5 de 1770g 39cm di doktorum normal dedi canım artık bu haftadan sonra kilo almalar başlıyormuş için rahat olsun 🌸