Bende Bibs almıştım bir tane dogurana kadar fiyati 2 katina cikar diye bu konunun acilmasi iyi olmus degistrmek gerektiğini bilmiyordum biraz önce hepsiburadada indirim oldu 2lisi 160 tlye geliyor yine pahali ama 6 ay sonra bas edemezssem bırakirim 6 aydada 3 tane yeterli olur mu acaba