Fatmademir11 Kızlar doğum kiloları nasıl gider çay vs falan duydum güvendiğinz bildiğnz varmı yardımcı olurmusunuz
Kleopatra- Fatmademir11 Çay falan bilmiyorum ama karın sıkılaştırma egzersizleri var onların işe yaradığını duydum. Bende o dertteyim şuan da sezeryan olacağım için. Bakalım, inşallah gider. Üzülüyor insan istemsizce.
Zeeynepp Fatmademir11 Doğumdan sonra gidiyormuş zaten inşallah da gider 10 kilo almışım bi doğursaydm hayırlısıyla bacaklarım çok şişti ya iyice vücudum değişti 😁
Grayworldinsideme Fatmademir11 doğum yapalı 35 gün oluyor sadece 6 kilo gitti. 20 kilo almıltım. O da ilk 5 gğnde gitti. Bir aydır hiç kilo veremiyorum. Emzirirken nasıl kilo verebilirim bilmiyorum. Diyet yaparsam sütüm olmaz. Abartılı yemiyorum da
Fatma0090 Fatmademir11 doğumdan 3 ay sonra kullanılıyor. ben gebe degilken gecen sene kullanmıştım cay ve detoxs almıştım 45 günse 6 kilo vermiştim funbody cayın adı da karın agrısı ve lavabıya cıkma istegi yapıyor içibce biyeri gidemiyordum🤣
Fatmademir11 Kleopatra- yani 1 sene içinde kesin gider kalırsada çok az kalır diyolar ama brnm sorunum göbekte değil basenlerim aşırı çok çıktı hamilelikte şimdi onları yok etmeye çalışıyorum😂
Kleopatra- Fatmademir11 Benimde sorunum göbek de, 35+4 haftalığım 19 kilo almışım kendimi nerelere atayım şimdi 😂😂 Basense şanslısın bence, çünkü çabuk gider o önemli olan göbek de sarkma olmaması. Birde sezeryan olacağım 😂
Fatmademir11 Zeeynepp 50 gün oldu sezeryan oldum 12kilo gitti hiç birşey yapmadım bol bolda yedim ama suyu çok için onun faydası çok
Vldnshn1 Zeeynepp vücuttan vücuda çok değişiyor bu beni korkutmuşlardı kilo konusunda 14 kilo almıştım doğurdum bir hafta sonrası 12 kilo gitmişti…Çok hafif bi göbeğim kaldı oda rahatsız etmiyor çünkü gerçekten çok hafif eğer normal yaşantınızda hızlı kilo veriyorsanız doğumdan sonra da hepsi gider kafanıza takmayın
gorky Doğumdan sonra bezle bi güzel sardırıyorsun kendini belin hem dk kalıyor hemde inceliyorsun hemde içindeki kan akmış gitmiş oluyor 4kg öyle gitti sanırım geçen haftadan beri ☺️
Guzelhayat Sezeryanda spor falan yapmadan bayagayret etmeden kesinlikle gitmiyor göbek kendiliginden.spor egzersiz yürüyüş sekerden tatlidan uzak durma kalori alimini azaltma başka yolu yoktur.
MelekAras Fatmademir11 ben bebeğimin kırkı çıktığında hamile kaldığımdaki kiloma geri düşmüştüm. Bol bol su içip emzirdim Ve çok terliyordum. Lohusa teri kiloyu verdiriyor büyük ihtimalle. İnşallah bu hamileliğimde de böyle olurum
Fatmademir11 MelekAras bende aşıeı terledim ve sürekli susadım su içtim 81 kiloyla dopum yaptım 69 a düştüm kırkım çıktıgnda
Ebuli3454 Fatmademir11 ForX5 mizgin hanım doğumdan 3 ay sonra kullanmaya başlıyorsun emzirmeye bir mani yok sebze ve protein ağırlıklıda beslenirseniz faydasını görürsünüz bende doğumdan sonra başlayacağım kullanmaya Görümcem kullandı çok memnun
Summerwine Sakın çay işine bulasmayin.Bir üründen mucize beklemeyin.Kilo yüzünden sağlığınızdan olmayın .Dengeli ve sağlıklı beslenin.Biraz karbonhidrati kesin gider zaten.Ha 1 ayda 5 gitmesin 2 gitsin ama sağlıkla gitsin
Melikeex Fatmademir11 startlıfe yda lınetea bu ikisi cok cok etkili canım emziren ler 2. Aydan sonra kullanmaya baslıyo