milly
İyi aksamlar sevgili anneler.. aşırı bir kaşıntı oluştu.. 1 haftadır.. karaciğer enzimlerinde düzensizlik var.. doktorum ursofalk hap verdi.. benzer durum yasayan var mı?? Bu arada ikiz hamileyim ve 34. Haftamdayım.. hap ile enzimlerin sayısı düzene hemen giriyormu??? 😞😞😞