Eminecalk1 Kızlar selam 😘 Bugün tam 35 haftalık olduk. Böyle sıvı su gibi sarı akıntım oluyor yoğun bir şekilde sizde de aynı durum başınıza geldi mi hiç. Çok rahatsız ediyor sürekli ped ,peçete ve iç çamaşırımı değiştiriyorum.
Gulsumcavdar Eminecalk1 1 ay önce doğum yaptım benimde çok vardı akıntım doğumdan sonra olmadı normal diye düşünüyorum ben
Kleopatra- Eminecalk1 Bende de aşırı derece de oluyor. Leke yapıyor sonrasında farketmezsem eğer. Her lavaboya gidişimde mutlaka görüyorum, yada hissediyorum geldiği zaman. Günde kaç kere duş aldığımı hiç bilmiyorum. Doğumdan sonra geçer diye düşünüyorum çoğu insanda öyleymiş çünkü.
Nurgundesli1 Canım doktora git bir sarı akıntı gelmesi normal bebek yerleşiyor ama fazlası iyi olmayabilir