maviiiayyy Canım valla bi belim de ısınma oluyor onun dışında hiçbirşey yok bende anlamadım suyumun azaldığını söylüyor doktorum Hatta bugün 3 doktor çağırdı ve aynı anda 4 doktor baktılar emin olmak için hepsi teker teker sancınız yokmu diye soruyorlar suyum azalmış ama ben suyumun da azaldığını hissetmiyorum ılık ılık bişiyler akmıyor Yani birtek akıyorsa bulunduğum bölge 45 derece tersen 6-7 kez iç çamaşırı değişiyorum o anda akıyor olabilir Yani ondan başka ağrı sızı yok yürüyorum ,koşuyorum ,şuan bile kışlık menemenlik yapıyorum o derece 🙈😀Yani sanırım cuma günü gene çağırdı suni sancı verebilirler suyum gene azalmış ise .