030323-brck bugün eşim dedi arkadaşıma gidelim bebek görmeye diye ,Cat kapı gidilmez hele çocuklu eve ne kadar samimi olursan ol dedim ben de hoşlanmam çay falan neyse de yemek olayı çok zor sadece evi toplasan 1 saat yemek 1 saat e çocuk var ya da hamilesin oturmadan misafirle ilgilen yorucu oluyor ,ben de istemem valla