Kızlar sat 17 agustos. Takvime göre 30 Ağustos yumurtlama günüm. 31 Ağustos 3 eylülde ilişki oldu. Dün akşam sol bacak krampim oldu çok fena. Bu sabahta mide acıması,şişlik birde mide bulantısı oldu çok kötü. Acaba yerlesme belirtisi mi, yoksa ikinci kez yumurtlama mi yaşıyorum?