Selamlar,
33 haftalık gebeyim en son 5 hafta önce muayene oldum tayin durumu sebebiyle başka şehire geldim randevu bulmak vs derken 5 hafta geçti. Ne sıklıkla kontrollere gidiyorsunuz? Ne kadar sıklıkla gidilmeli ? İkinci gebeliğim ama hiçbir şey bilmiyor gibi oldum ilk gebeliğimde sıkıntılı olduğu için 2-3 haftada bir gidiyordum zten erken doğum yaptım ama bu sorunsuz geçiyor şükür bazen hamile olduğumu unutuyorum diyebilirim.