Merhaba kızlar 6 haftalık hamileyim,haftalardır zaten kasık agrim oluyordu doktorumu aradım normal 20 Eylül de zaten randevu o zamana kadar bekle dedi biraz önce WC ye gittim ve pembe bir leke gördüm.🤦♀️Emin olmak için 2 kez sildim aynı leke gördüm şuan çok stresliyim,1 buçuk senedir bebek için uğraşıyorduk tam aşılama yapılacakken hamile olduğumu öğrenmiştim.🙁🙁