Kızlar 28+5 haftalığım bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum yani çikolata da yesem sola da yatsam çok az 3-4 tane gün içinde 10 falan bebeğinin hareketleri bu haftada azalan oldu mu 4 gün önce randevum vardı bş sıkıntı çıkmadı suyu falan herşey güzel ama tedirgin oluyorum tekrar gitsem mi