asetonluoje Merhabalar Şuan gittiğim doktorun hastahaneyle anlaşması yok , kendi özel muayenesi var. Hastahaneye doğuma gittiğinde özel sağlık sigortası karşılamıyormuş. Benzer durum yaşayanlar var mı acaba
Elisarli asetonluoje benim doktorumda dışarıdan özel muayenehanesi var doğumu özelde yapıyor diğer doktorlar 7 bin alırken benimki 8500 alıyor tek farkı bu