Bsragnc55 ah canım ah bende dun gittim doktora 40 haftamı doldurdıum ilk oglumda 40 haftaya girdiğin an sancım baslado dogurdum bu gelmek bilmiyor, doktor 41 e kadr beklıcez hala gelmezse dogumu baslatıcaz dedi , suni verıcek galıba oda olmazsa sezeryana alıcaz mecbur dedi bebek için , ödüm kopuyor gelmck dye