Ygmr0334 37 yi atlattınız ya hiiiiiç korkmayın.bebek istediği zaman gelsin.erken doğum riskiniz kalktı.yürüyüşlere devam edin.hurma yiyin.merdiven inip çıkın secde pozisyonu bebeğin kanala inmesini sağlıyormuş mümkünse yapın.hareketsiz kalmayın.bebeğinizin cinsiyeti ne olacak oda önemli.erkek bebek geç gelir derler.bazen kızda da olabiliyor.sağlıkla gelsinler illaki doğacaktır inşallah🤲🏻🤗