Selam kızlar. 32 4 deyiz. Bugün kontrolumuz vardı. 1800 kilosu. Doktor iyi dedi ama ebe az bence dedi. Oğlumda 2 hafta önden gidiyorduk hep o yüzden mi bilmiyorum az geldi bana da. Kız bebeği bekliyorum. Sizce nasıl kilosu sizde bu haftalarda nasıldı