38+3 üm aynısı var belim ağrıyor vajinama bıçak batıyor regl ağrısı oluyor. O Kadar araştırıyorum hep doğum ağrısının düzenli ve kasılma şeklinde olduğunu okuyorum. Bir an önce Rabbim yavrularımıza kavuştursun bu belirsizlik çok zor. Bu arada benim nişanım da geldi geri gönderdiler.