4mevsim_1anne Kızlar bebeğimi kontrole gitmedim 3haftadir acaba iyimi henüz hareketlerini hissetmediğim için hergun aklıma geliyor ya nasıl teselli oluyorsunuz varmi benim gibi olan
Papatyaa_01 4mevsim_1anne bennn içim içimi yiyor meraktan :) en son 7+1de gittik 12.haftada gel dedi daha 3 hafta var sabredemiyorum acaba iyi mi hadi gittiğimde kalbini duyamazsam diye şeyler düşünüp duruyorum :( hastaneye gitsem şimdi alışırım durmadan giderim diye gitmekde istemiyorum herşeyin hayırlısı diye sabredicem napıyım 😒
arirangg 4mevsim_1anne Ben de 2 haftadır gitmedim. Hamilelik belirtileri (koku hassasiyeti, bulantı…) devam ettiği için normal gittiğini düşünüyorum
Songulll46____28 4mevsim_1anne ben en son 12 haftada gittim şimdi 17 olmak üzerereyiz 19 . Hafta da gitmeyi düşünüyorum her şey normal gibi vücudumda bir rahatsızlığım olmazsa ay da bir gitmeyi düşünmüyorum
Aaaysee 4mevsim_1anne yani ciddi bir ağrı lekelenme vs olmadığı sürece Allahin izniyle bir sey olmaz her ay gitmeye gerek yok diye düşünüyorum
arirangg Papatyaa_01 genelde 2 haftada bir çağırıyorlar. Çok geç çağırmış. İnsan meraktan çatlar gerçekten de 🥹
Papatyaa_01 arirangg evet ya eskiden nasıl yapıyorlarmış doğru düzgün ultrason yok tıp gelişmemişken felan şimdi merakdan çatlıyorum :) kendi doktoruma randevu almakda imkansız ya başka doktora gidip merakımı gidereceğim en kötü :)
4mevsim_1anne Songulll46____28 hareketlerini hissetmeye başladınız mı hareketlerini hissetsem sorun yapmam
Papatyaa_01 4mevsim_1anne sanırım doğum yaklaşana kadar ayda bir kontrol, doğumdan bir yada iki ay öncesine kadar 15 günde bir kontrolmüş ama işte insan merak ediyor 🙄
Songulll46____28 4mevsim_1anne yok daha belki de hissediyorum ama farkında Değilim ilk gebeliğim ama ben biraz rahatım galiba 😆
Baymehal 4mevsim_1anne bende ilk hamileliğimde inanırmısın 3 kere gittim cinsiyet için bu hamilelikte ise maşallah doktordan çıkmıyorum meraktan korkudan ama bence çok fazla hastanrye gidilmemeli